Destinația preferată de români care ar putea rămâne goală în câțiva ani. Mulți au fost dezamăgiți: “M-am simțit furat la fiecare pas”

Destinația preferată de români care ar putea, în câțiva ani, să rămână goală din cauza prețurilor mari. Multe persoane au fost dezamăgite după ce au vizitat-0 recent.

Destinația preferată de români care riscă să rămână goală în câțiva ani. Ce i-a dezamăgit pe mulți turiști

Mulți turiști merg în fiecare vară în Turcia, printre care și românii. Aceștia aleg să-și petreacă vacanțe în destinații populare, mai ales în resorturi cu cazare de tip all inclusive.

În ultimii ani, însă, mulți turiști și-au exprimat nemulțumirile în legătură cu Turcia. Prețurile din această țară au crescut considerabil, iar țara ar putea deveni o destinație turistică “goală” în următorii ani, după cum transmite publicația Express.co.uk.

În 2023, aproximativ un milion de români și-au petrecut concediul în Turcia. Dintre aceștia, mai mult de 350.000 au ales Antalya. Anul trecut, Turcia a fost vizitată de 56,7 milioane de turişti internaționali, iar printre ei s-au numărat foarte mulți britanici.

Un cunoscut utilizator de pe Tik Tok, slimwadie5, a remarcat diferența în costurile activităților din Turcia în ultimul an. În 2023, o excursie cu barca rapidă costa 20 de lire sterline, iar anul acesta costul este de 120 de lire sterline pentru o oră.

Prețurile la mâncare sunt mult mai mari anul acesta. Un burger costă 12 lire, iar o apă 2 lire. Utilizatorul a spus că, în trecut, prețurile erau mai mici.

“Prețurile devin ca la Londra. Sora mea și micuța ei familie au spus că nu se vor mai întoarce, pentru că sunt foarte săraci. Am văzut unele mesaje pe aici în care oamenii spun, dați-i câțiva ani în plus, și Turcia va fi moartă”, a spus el într-un clip video.

Ce a spus o utilizatoare despre Marmaris

Utilizatoarea de pe Tik Tok justjennybenny a observat, în Marmaris, o “vibrație ciudată”. Locul ar fi trebuit să fie plin de turiști în această perioadă, însă acum este pustiu, iar restaurantele sunt goale.

“Locul este mort”, a spus ea despre atmosfera din Marmaris, dar și din Icmeler. Aceasta a fost la plajă și s-a plimbat în aceste locuri, însă nu este deloc aglomerat, așa cum era de așteptat.

“Am fost la plajă ieri și nu am plecat de pe plajă până la ora 20.00, apoi am mers prin Icmeler – toate restaurantele erau goale. Este o atmosferă ciudată.

Am vizitat Marmaris zilele trecute, și parcă 50% din oameni nu erau aici. Este un sentiment atât de ciudat. Mă simt de parcă am fi aici în timpul școlii”, a mai adăugat ea.

De asemenea, Jenny a recunoscut că unele lucruri sunt destul de costisitoare, dar liniștea a fost cea care a speriat-o. Multe șezlonguri de pe plajă erau goale.

În comentarii, utilizatorii au fost de acord că Turcia nu mai este ca acum ceva timp. Unii sunt de părere că pandemia de coronavirus a afectat anumite destinații de vacanță.

“Am vizitat Turcia de două ori pe an timp de 20 de ani. Anul trecut a fost probabil ultima mea vizită. Prețurile au fost groaznice. M-am simțit furat la fiecare pas. Nu am rezervat anul acesta – așa cum ați spus, a existat o vibrație”, a spus un alt utilizator.

“Tocmai m-am întors din Antalya. A fost groaznic. Toate prețurile au crescut masiv. Toți vor Euro, nu Lira, și interdicția Instagram și uciderea câinilor de pe stradă. O mulțime de motive”, a mai spus cineva.

Mulți se tem că, din cauza prețurilor foarte mari din ultimii ani, Turcia ar putea să nu mai fie vizitată de prea mulți turiști în viitor. Condițiile din Turcia i-ar putea ține la distanță pe mulți.

Please follow and like us: