Review „Sullivan’s Crossing”, răscrucea dintre visuri. Noul serial începe la DIVA pe 2 ianuarie

Disponibil în exclusivitate la DIVA din 2 ianuarie, serialul „Sullivan’s Crossing” își pune eroina să aleagă între două moduri de viață perfecte, dar orice opțiune vine cu prețul ei și cu evocarea unor emoții doar aparent uitate. În fiecare marți, de la ora 20.00, vor fi difuzate câte două noi episoade din cele zece ale producției.

În seara în care cariera sa în ascensiune urma să fie celebrată cu fast, tânăra Maggie Sullivan (Morgan Kohan), neurochirurg de succes în Boston, trece printr-un incident șocant, care îi pune toate realizările sub semnul întrebării. Lăsând în urmă spitalul în care lucra cu devotament și un iubit, Andrew Mathews (Allan Hawco), tot medic, îndrăgostit de ea, dar îngrijorat cu privire la impactul evenimentelor asupra propriei cariere, Maggie se întoarce în orășelul natal din Noua Scoție, unde nu mai fusese de la 15 ani, când părinții divorțaseră. Acolo, tatăl ei înstrăinat, Sully (Scott Patterson), care se ocupă de zona de camping numită „Sullivan’s Crossing”, o primește cu reticență, iar Maggie nu pare nici ea dornică să evoce amintiri dureroase.

Sigură că această vacanță autoimpusă va fi doar un intermezzo menit să-i readucă liniștea sufletească și să o pregătească pentru noile confruntări ale unei cariere căreia i se dedicase total, Maggie se revede cu foștii prieteni și încearcă să-și reconsidere prezentul și să se împace cu trecutul. Dornică să se reapropie de tatăl său, Maggie se lovește de o răceală constantă. Mult mai dornic de comunicare se dovedește Cal Jones (Chad Michael Murray), un bărbat atrăgător, care nu ascunde nici o clipă cât de atras se simte de noua venită. În curând, Maggie e nevoită să facă o alegere practic imposibilă – fie se întoarce la cariera strălucită, obținută cu muncă intensă și dedicație, și la o viață fără fisură din punct de vedere financiar și social, fie revine la amintirile fără egal ale unei copilării superbe, în natură, într-un spațiu care îi oferă noi provocări, dar îi redeschide și vechi răni afective. Prezența frumosului străin îndrăgostit de ea pare să încline balanța, dar Maggie nu e chiar pregătită pentru încercările care vor urma.

O ecranizare luminoasă

Ecranizare a seriei literare bestseller scrisă de Robyn Carr între 2016 și 2020 (care cuprinde cinci romane), serialul „Sullivan’s Crossing”, creat de Roma Roth, explorează două stiluri de viață dificil de pus în balanță. Serialul ilustrează cu căldură temele pe care autoarea americană le-a sondat predilect în scrierile sale: întoarcerea la rădăcini, redescoperirea legăturii cu natura, acceptarea provocărilor, împăcarea cu trecutul.

Robyn Carr are 72 de ani și peste cincizeci de romane la activ, dintre care unele s-au aflat pe celebra listă alcătuită de New York Times. Ea este și autoarea unei alte serii literare de succes, „Virgin River” (transpusă pe ecran într-o producție lansată în 2019 și disponibilă la Netflix), și producător executiv al celor două seriale.

Vedetele, sarea și piperul poveștii

Unul dintre atuurile serialului este reprezentat de popularele prezențe din rolurile principale.

Născută și crescută în Canada, Morgan Kohan și-a petrecut copilăria participând la competiții de dans, dar concentrarea ei s-a mutat rapid pe actorie după acceptarea la Academia Randolph din Toronto. A apărut în seriale ca „Star Trek: Discovery”, „Batwoman” și „Transplant”.

Morgan Kohan a descris astfel ceea ce trăiește eroina ei de aici, Maggie, întorcându-se în vechiul oraș natal: „Îți amintești de lucrurile prin care ai trecut cândva. Ai mici flashback-uri, fie că este un anumit miros sau o melodie de la radio care îți creează un val de emoții și de amintiri”. Actrița a spus că, deși nu a fost niciodată în postura lui Maggie în ceea ce privește întoarcerea acasă, înțelege dificultățile prin care trece. „Dintr-odată, ai această anxietate ciudată care îți apasă pe piept, chiar dacă ești o persoană complet diferită în acest moment. Toți încercăm să construim pe deasupra, să ne prefacem că nu există, dar rămânem mereu noi. Maggie și-a construit o viață frumoasă, dar vedem că nu este imaginea completă, nu e în deplinătatea a ceea ce este ea”, a observat Kohan.

Actrița a fost foarte încântată de colaborarea cu Chad Michael Murray și Scott Patterson. „Amândoi sunt oameni minunați. Cred că Chad este cea mai frumoasă persoană pe care am întâlnit-o, iar Scott este fermecător și amuzant”, a spus Morgan Kohan, care a mărturisit că se bucură că nu se uita prea mult în copilărie la serialele care i-au făcut celebri, fiindcă altfel ar fi fost foarte intimidată la filmări.

Sully Sullivan, tatăl distant al lui Maggie, este interpretat de Scott Patterson, actor de teatru, film și televiziune și pasionat colecționar de artă și scrieri rare. Foarte îndrăgit de public după ce l-a jucat pe Luke Danes din „Fetele Gilmore”, el a apărut, de asemenea, în „Seinfeld”, „Will și Grace” și în „CSI: Miami”. Despre personajul său de aici s-a spus că „pare să fugă permanent de ceva, deși pare impenetrabil”. „Cred că e ceea ce experimentează mulți oameni cu dependențe. Sully se află într-una dintre acele faze în care lucrurile par să fie pe un trend descendent, personal și profesional. Deși apariția lui Maggie îi dă o cantitate enormă de speranță, se pare că se ajunge la același vechi rezultat”, a spus Patterson. Actorul a recunoscut că, în anumite privințe, „a mers pe căi similare cu Sully”. „Eu provin din același gen de mediu și am avut experiența asta în familia mea, am trăit multe în cei 64 de ani ai mei. Cred că cel mai bun lucru pe care îl poți aduce unui rol ești tu însuți, fără să te acoperi cu artificii”, a adăugat el.

Chad Michael Murray a colaborat anterior cu Scott la „Fetele Gilmore”, în care a jucat și el. Personajul lui din „Sullivan’s Crossing”, atrăgătorul Cal, este un avocat sosit în tabăra din oraș cu gândul de a sta doar câteva săptămâni și care rămâne acolo pentru a-i da o mână de ajutor tatălui lui Maggie. „«Sullivan’s Crossing» este un loc în care toată lumea vine să se vindece”, a spus actorul despre centrul emoțional al serialului. Despre faptul că personajul lui refuză să dezvăluie tragedia prin care a trecut cândva, el a afirmat într-un interviu că „Este întrebarea de un miliard de dolari, nu? De ce își păstrează bărbații sentimentele pentru ei înșiși? Sincer, nu știu, dar presupun că e ceva înnăscut, e în ADN-ul nostru. Ținem lucrurile în interior, ceea ce poate părea chiar misterios”. Fost model, Chad Michael Murray a devenit preferatul fanilor după rolul principal din serialul „Ruleta destinului” / „One Tree Hill” (disponibil la HBO Max), al unui tânăr interiorizat, pasionat de baschet.

„Sullivan’s Crossing” este disponibil din 2 ianuarie în exclusivitate la DIVA, cu câte două episoade în fiecare marți, de la ora 20.00.

Află mai multe despre programele DIVA aici: https://www.facebook.com/divaromania/